Vitamin haplarını kullanırken dikkat...
''Gençlik iksiri'' olarak bilinen E vitaminini içeren hapların yüksek dozda alınmasının, kalp krizi ile kanseri önlemediği belirtiliyor. Ancak başka hastalığa da yol açabiliyor
![]() |
||
Amerikan Tıp Birliği dergisinin haberine göre, E vitamininin, kalp krizi ve kanser üzerindeki etkileri üzerine yapılan bir araştırma, vitamin hapının aşırı dozda alınmasının bazı hastalarda olumsuz sonuç verebileceğini ortaya çıkardı.
Araştırma, E vitamini haplarının, kalp krizi riskini azaltmadığını ve kansere etkisi olmadığını gösterirken, McMaster Üniversitesi kardiyologlarından Dr. Eva Lonn, hapların, kalp yetmezliğiyle bağlantısının açıklık kazanmadığını, ancak yüksek dozda alınmasının antioksidan dengesini bozabileceğini söyledi.
Lonn, sadece E vitamini hapları üzerinde yapılan araştırmanın, vitamini içeren yiyecekleri kapsamadığını da belirtti.
DİĞER HABERLER
Akıllı Gözlük Kullanırken Göz Sağlığına Dikkat
Günlük hayatın bir parçası haline gelen dijital ekranlara şimdi de akıllı gözlükler ekleniyor.
“Pirelli 2018 Takviminin Fotoğrafçısı Belli Oldu”
“29. Ankara Uluslararası Film Festivalinde “Ulusal Uzun Film Yarışması” Seçici Kurulu Belli Oldu”
“KüçükÇiftlik Park Her Hafta Dopdolu Bir Program Sunuyor!”
“Travma Kabullenilmediği Zaman Açık Yara Gibi Devam Ediyor”
“Fazla Kahve “Keyfi”nizi Kaçırmasın!”
“12 kişilik orkestrayla Türkiye turuna çıkıyor”
DİĞER ADRESLER
REKLAM
reklam@cosmoturk.com
İLETİŞİM
cosmoeditor@cosmoturk.com
TEL: (0212) 280 07 00
FAX: (0212) 244 13 32





